به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

*سوختیوک *نام دره ای بسیار زیبا در بخش طرهان روستای(صیدکریم)در دل کوه نسار در فاصله۴۵کیلومتری شهر کوهدشت میباشد*

کلمات کلیدی

عموهای فیتیله ای

تاسیس سایت سوختیوک

دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد

پست اینستاگرامی پرستو صالحی درباره عموهای فیتیله‌ای

فروش کلیه برای شیر خشک

تنبیه روسیه به ترکیه

تفاوت طرز نشستن پوتین در مقابل رهبری با دیگران

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت

پوتین یکی از قدیمی‌ترین قرآن‌های خطی را به رهبر انقلاب تقدیم کرد

جملات زیبای رهبر در مورد بسیج

جلسه ستاد اربعین شهرستان کوهدشت برگزار شد

اینترنت رایگان همراه اول برای اربعین

هشدار هوا شناسی لرستان

گریه پدر سوری مقابل فرزندش

ثبت‌نام 16 هزار و 500 لرستانی برای پیاده‌روی اربعین

طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد

بازدید ملکشاهی از مناطق سیل زده بخش کوهنانی و زیر تنگ

حمله تروریستی به فرانسه

هواپیمای شخصی تتلو

دل نوشتهای پروز پرستویی

برای

پرایدرکورد فروش دردنیاراشکست

نینجاهای داعش

یکمین سالگرد مرتضی پاشایی

پشت صحنه فیتیلع

عذر خواهی عموهای فیتیله ای

پاسخ روحانه به کشف حجاب

پایان ممنوع التصویری بازیگر زن معروف

دستگیری ۹۹نفز در ۱۵روز گذشته در کوهدشت

بایگانی

*سوختیوک*


یکی از خیرین لرستانی به دیدار “کیانا دارابی” دختر فلج شده لرستانی رفت و برای وی و خانواده‌اش کمک‌ها و هدایی ارزشمند تأمین نمود.

به گزارش  *سوختیوک* نقل از پایگاه خبری یافته، حالا دیگر “کیانا” دختربچه ۶ ساله خرم‌آبادی که بر اثر تزریق آمپول پنی‌سیلین فلج شده است را در این شهر همه می‌شاسند‌.

دختری که مادرش او را جهت مداوای سرماخوردگی به مرکز درمانی می‌برد ولی مادر کیانا نمی‌داند چه سرنوشت شومی در انتظار کیانا و خانواده اوست‌.

دختری که پدر کارگرش جهت مداوای کیانا تمام وسایل منزلش را فروخت‌. پدر کیانا در حالی پی‌گیر مشکل دخترش از طریق ادارات مختلف می‌شود که رای نظام پزشکی برخلاف انتظار همگان این گونه صادر می‌شود که فلج شدن کیانا ربطی به تزریق آمپول پنی‌سیلین نداشته است!

 درماندگی پدر کیانا او را مجبور می‌کند که برای اعتراض به رای صادر شده جلوی ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی چادر بزند‌. این خبر به سرعت در شهر پیچید و اصحاب رسانه و به خصوص مطبوعات محلی استان به خوبی این موضوع را پوشش دادند به طوری که بخش خبر ۳۰ :۲۰  شبکه دو هم به این موضوع پرداخت‌.

 این خبر در فضای مجازی و در گروه‌های مختلف تلگرام بین شهروندان خرم‌آبادی نیز انعکاس یافت و همه مردم از این واقعه متاثر شده و خواستار پی‌گیری مشکل کیانا از سوی مسئولین شدند‌.

عبدالرضا قاسمی و امیر زیدی‌نژاد دو نفر از فعالان اجتماعی برای کمک به کیانا و خانواده او جشن گلریزان گرفتند که توانستند مبلغ ۷۰ میلیون ریال برای کمک به کیانا جمع‌آوری کنند‌.

محمدرضا گودرزی یکی دیگر از فعالان اجتماعی ضمن تحسین اقدام شایسته  و خیرخواهانه قاسمی و زیدی‌نژاد با “علی دولتشاهی” خیر لرستانی تماس گرفت و او را در جریان فلج شدن کیانا و مشکلات خانواده او قرار داد و خواستار کمک به آن‌ها شد که وی ضمن ابراز تاسف شدید، اعلام آمادگی کرد که در اسرع وقت با حضور در خرم‌آباد پی‌گیر کمک به درمان کیانا و رفع مشکلات این خانواده شود‌.

قول دولتشاهی خیلی زود عملی شد و روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه انتظار کیانا و خانواده او به سر آمد و دولتشاهی به همراه چند تن از مدیران ارشد موسسه مالی و اعتباری آرمان به دیدار کیانا رفت‌.

کیانا نشسته بود و نقاشی می‌کشید‌. خانه خیلی خالی به نظر می‌رسید زیرا آقای دارابی برای مداوای دخترش همه وسایل خانه را فروخته بود. خیر لرستانی با دیدن کیانا اشک از چشمانش سرازیر شد و شروع به صحبت با کیانا نمود و در حالی که از او دل‌جویی می‌کرد‌، تمام ماجرا را از زبان پدر و و مادر کیانا جویا شد‌.

 آقای دارابی از کیانا گفت که تا چند ماه گذشته با پای خودش راه می‌رفت و بازی می‌کرد. از آن روز شوم و آمپول پنی‌سیلینی گفت که چگونه آرامش خانواده‌اش را به هم زد. از عدم توجه مسئولین مربوطه گفت و آرزوهای دست‌نیافتنی برای کیانا‌!

دولتشاهی و همراهانش که به دقت به سخنان پدر کیانا گوش می‌دادند از او دل‌جویی کرده و از این که برای مداوای دخترش همه وسایلش خانه‌اش را فروخته متاثر شدند.

آن‌ها ابراز امیدواری کردند کیانا سلامتی خود را هر چه زودتر باز یابد و  این‌چنین مشکلاتی برای سایر هم‌وطنان پیش نیاید‌. در پایان دولتشاهی برای کمک به کیانا و خانواده او از کمک‌های ی به این شرح در نظر گرفت:

۱- تقبل  کلیه هزینه‌های درمانی کیانا در داخل و خارج استان

۲ –  خرید یک دستگاه وانت پیکان صفر برای پدر کیانا جهت تامین معاش خانواده

۳ –  خرید یک دستگاه ویلچر برقی برای کیانا

۴- اجاره یک باب ساختمان مسکونی در مکانی مناسب از شهر

۵- خرید وسایل خانه از قبیل تلویزیون‌، فرش و …

۶- خرید یک دستگاه تبلت و اسباب‌بازی برای کیانا

۷- خرید یک دستگاه دیالیز جهت تسهیل روند درمان کیانا

پدر و مادر کیانا در حالی که اشک می‌ریختند از این اقدام خداپسندانه خیرین لرستانی  قدردانی کردند. کیانا هم خوشحال به نظر می‌رسید که روزگار سختی او و خانواده‌اش رو به اتمام است.  ماهم در حالی کیانا و خانواده‌اش را ترک می‌کنیم که او برای‌مان دست تکان می‌دهد…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی