به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

*سوختیوک *نام دره ای بسیار زیبا در بخش طرهان روستای(صیدکریم)در دل کوه نسار در فاصله۴۵کیلومتری شهر کوهدشت میباشد*

کلمات کلیدی

عموهای فیتیله ای

تاسیس سایت سوختیوک

دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد

پست اینستاگرامی پرستو صالحی درباره عموهای فیتیله‌ای

فروش کلیه برای شیر خشک

تنبیه روسیه به ترکیه

تفاوت طرز نشستن پوتین در مقابل رهبری با دیگران

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت

پوتین یکی از قدیمی‌ترین قرآن‌های خطی را به رهبر انقلاب تقدیم کرد

جملات زیبای رهبر در مورد بسیج

جلسه ستاد اربعین شهرستان کوهدشت برگزار شد

اینترنت رایگان همراه اول برای اربعین

هشدار هوا شناسی لرستان

گریه پدر سوری مقابل فرزندش

ثبت‌نام 16 هزار و 500 لرستانی برای پیاده‌روی اربعین

طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد

بازدید ملکشاهی از مناطق سیل زده بخش کوهنانی و زیر تنگ

حمله تروریستی به فرانسه

هواپیمای شخصی تتلو

دل نوشتهای پروز پرستویی

برای

پرایدرکورد فروش دردنیاراشکست

نینجاهای داعش

یکمین سالگرد مرتضی پاشایی

پشت صحنه فیتیلع

عذر خواهی عموهای فیتیله ای

پاسخ روحانه به کشف حجاب

پایان ممنوع التصویری بازیگر زن معروف

دستگیری ۹۹نفز در ۱۵روز گذشته در کوهدشت

بایگانی

*سوختیوک* به نقل از فارس

مدیر گروه بیمه کشاورزی لرستان:

خسارت سیلاب اخیر کوهدشت به کشاورزان پرداخت می‌شود

مدیر گروه بیمه کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه خسارت سیلات اخیر کوهدشت در حال بررسی بوده و به زودی پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به کشاورزانی که سال زراعی گذشته محصولات‌شان آسیب دید پرداخت شده است.


:فتح‌الله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: بخش کشاورزی در کشور ما به خاطر وجود بلایای طبیعی زیاد همواره در معرض خطر قرار دارد، به ویژه در استان لرستان عوامل غیر قابل پیش‌بینی خسارات بزرگی به بخش کشاورزی وارد می‌کند، بنابراین توجه به بیمه کشاورزی موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می‌رود.


وی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما به غیر از صندوق بیمه کشاورزی بیمه‌های دیگر از محصولات کشاورزی حمایت نمی‌کنند، اما بیمه کشاورزی بر اساس رسالتی که دارد، مکلف به حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به کشاورزان است.


رفیعی اظهار داشت: بیمه کشاورزی در استان لرستان به عنوان یکی از معاونت‌های بانک کشاورزی در قالب ۱۰ شرکت خدمات بیمه در سراسر استان مشغول فعالیت است و بیش از ۲۲۰ کارگزار بیمه در این راستا در استان فعالیت می‌کند.


وی گفت: متاسفانه به دلیل عدم توسعه فرهنگی در زمینه بیمه کشاورزی، استقبال چندانی از بیمه کشاورزی نمی‌شود، با این حال در سال زراعی گذشته بیش از ۶۷ هزار هکتار در بخش زراعت، یک هزار و ۶۰۰ هکتار باغبانی، ۱۰ هزار هکتار منابع طبیعی و بیش از ۱۲۰ هزار راس دام سبک و سنگین در لرستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت، ضمن اینکه همه طیور پرورشی نیز تحت پوشش بیمه هستند.


رفیعی اضافه کرد: سال گذشته سرمای بهاره در شمال لرستان به ۸۰ درصد مزارع این منطقه آسیب رساند و در جنوب استان نیز خشک‌سالی خسارات سنگینی به مزارع وارد کرد که در مجموع در سال زراعی قبل ۱۳ میلیارد تومان جهت پرداخت غرامت به بیمه شدگان آسیب دیده مصوب شد که تاکنون بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و مابقی نیز تا پایان این ماه پرداخت می‌شود.


مدیر گروه بیمه کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه از مجموع ۱۳۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در این استان سال گذشته ۲۱ هزار نفر محصولات خود را بیمه کردند، خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال شاهد پدیده ال‌نینو و بارندگی‌های شدید در استان هستیم و انتظار می‌رود، شاهد خساراتی به بخش کشاورزی باشیم، بنابراین با توجه به اینکه فصل زراعی جدید تازه شروع شده است، امیدواریم کشاورزان با بیمه کردن محصولات خیال خود را از بابت وجود حوادث غیر مترقبه و از بین رفتن محصولات‌شان راحت کنند.


رفیعی در پایان به وقوع سیل اخیر در بخش‌هایی از استان لرستان اشاره کرد و گفت: از همان روز حادثه کارشناسان بیمه کشاورزی برای بررسی خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی و به ویژه خسارات در باغات راهی منطقه شدند که به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند، اطمینان می‌دهیم در کوتاه‌ترین زمان خسارات آنها را پرداخت کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی