به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

به وبلاگ روستای(صید کریم)بخش طرهان خوش امدید. جدید ترین اخبار کوهدشت و طرهان در*سوختیوک*

به دیار دیاری (*سوختیوک*)خوش امایتون

*سوختیوک *نام دره ای بسیار زیبا در بخش طرهان روستای(صیدکریم)در دل کوه نسار در فاصله۴۵کیلومتری شهر کوهدشت میباشد*

کلمات کلیدی

عموهای فیتیله ای

تاسیس سایت سوختیوک

دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد

پست اینستاگرامی پرستو صالحی درباره عموهای فیتیله‌ای

فروش کلیه برای شیر خشک

تنبیه روسیه به ترکیه

تفاوت طرز نشستن پوتین در مقابل رهبری با دیگران

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت

پوتین یکی از قدیمی‌ترین قرآن‌های خطی را به رهبر انقلاب تقدیم کرد

جملات زیبای رهبر در مورد بسیج

جلسه ستاد اربعین شهرستان کوهدشت برگزار شد

اینترنت رایگان همراه اول برای اربعین

هشدار هوا شناسی لرستان

گریه پدر سوری مقابل فرزندش

ثبت‌نام 16 هزار و 500 لرستانی برای پیاده‌روی اربعین

طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد

بازدید ملکشاهی از مناطق سیل زده بخش کوهنانی و زیر تنگ

حمله تروریستی به فرانسه

هواپیمای شخصی تتلو

دل نوشتهای پروز پرستویی

برای

پرایدرکورد فروش دردنیاراشکست

نینجاهای داعش

یکمین سالگرد مرتضی پاشایی

پشت صحنه فیتیلع

عذر خواهی عموهای فیتیله ای

پاسخ روحانه به کشف حجاب

پایان ممنوع التصویری بازیگر زن معروف

دستگیری ۹۹نفز در ۱۵روز گذشته در کوهدشت

بایگانی

جزئیات قتل دو نفر در کوهدشت

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ق.ظ

   راز اجساد ناپدید شده مرد جوان و برادرزاده اش در فرش قرمزی بود که کنار جاده افتاده بود. عاملان این جنایات هولناک با کشاندن قربانیان پرونده به خانه شان دست به قتل زده و برای تغییر مسیر تحقیقات پلیسی خودروی آنها را آتش زده و اجساد را دفن کردند. اما با تحقیقات کارآگاهان جنایی […]


 

 راز اجساد ناپدید شده مرد جوان و برادرزاده اش در فرش قرمزی بود که کنار جاده افتاده بود. عاملان این جنایات هولناک با کشاندن قربانیان پرونده به خانه شان دست به قتل زده و برای تغییر مسیر تحقیقات پلیسی خودروی آنها را آتش زده و اجساد را دفن کردند. اما با تحقیقات کارآگاهان جنایی استان لرستان، راز این جنایات هولناک برملا شد.

به گزارش قانون، ماجرا با شکایت زن جوانی به پلیس آگاهی استان لرستان آغاز شد. ۳ اردیبهشت امسال زن جوانی به همراه برادرش به اداره آگاهی رفت و از ناپدید شدن شوهرش به نام کیوان و برادرزاده شوهرش به نام حامد خبر داد.

این زن به پلیس گفت:” شوهرم در کار خرید و فروش قطعات موتورسیکلت است و برای این کار به شهرستان‌های متفاوت سفر می کند. چند روز قبل شوهرم به همراه برادرزاده اش به نام حامد راهی شهرستان اهواز شدند.

برنامه آنها به این صورت بود که اول به قم، بعد از آن به اراک، بروجرد، خرم آباد، کوهدشت و در نهایت به اهواز بروند و در بین راه به کار خود که خرید و فروش قطعات موتورسیکلت بود بپردازند. چند روز قبل آنها از ورامین سوار بر خودروی وانت زامیاد شدند و این سفر آغاز شد و در این مدت مدام با من در تماس بودند. تا اینکه اول اردیبهشت امسال، ساعت حدود ۱۲ شب بود که با همسرم تلفنی تماس گرفتم.

او گفت مقابل پمپ بنزینی در یکی از شهرستان‌های استان لرستان اقامت کرده اند و صبح با یکی از بدهکارهایش به نام امیر قرار دارد. امیر یکی از افرادی بود که شوهرم با او در این شهرستان معامله کاری داشت. فردای آن روز با تلفن همراه شوهرم تماس گرفتم اما پاسخ نداد.”

خودروی سوخته

او ادامه داد:” بعد از مدتی هم تلفن از دسترس خارج شد، به همین دلیل همراه برادرزاده ام از ورامین راهی لرستان شدیم تا از شوهرم خبر بگیرم. از آنجایی که احتمال می دادم تصادف کرده باشد به کلیه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها سر زدم اما خبری از او و برادرزاده اش پیدا نکردم.”

بررسی‌ها برای یافتن کیوان و برادرزاده‌اش آغاز شد، در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که امیر، فردی که کیوان با او قرار ملاقات داشت ۸ میلیون تومان به کیوان بدهکار بوده است.

مشخصات و شماره تلفن همراه امیر به اپراتور تلفن همراه اعلام شد، اما در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که آدرسی که امیر در اختیار شرکت تلفن همراه قرار داده جعلی است. بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت تا اینکه آدرس محل زندگی امیر به دست آمد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی در جریان کشف خودروی سوخته ای در اطراف شهرستان مورد نظر قرار گرفتند. کارآگاهان جنایی به همراه گروه بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت راهی محل شدند و با خودروی سوخته وانت زامیادی مواجه شدند، که بررسی‌ها نشان می داد متعلق به کیوان است، اما هیچ رد و اثری از صاحب خودرو و برادرزاده اش به دست نیامد.

جنایت در خانه

در ادامه کارآگاهان به سراغ امیر و خانواده اش رفتند و مشخص شد که مرد جوان از سال ۸۹ به اتهام سرقت تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان کرج است. باتوجه به اینکه احتمال می‌رفت مرد جوان در این جنایت نقش داشته باشد، محل زندگی و مغازه او با حکم قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و از داخل خانه اش مقداری قطعات یدکی موتورسیکلت، پتو و پیک نیک کشف شد که نشان می داد متعلق به کیوان است.

علاوه بر این وسایل کارآگاهان با فرش‌های خیس داخل خانه مظنون پرونده مواجه شدند و این احتمال از سوی کارآگاهان جنایی مطرح شد که عامل یا عاملان جنایت کیوان و حامد در را خانه به قتل رسانده و اجساد آنها را به بیرون از خانه انتقال داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در رابطه با این خبر می گوید:” فرش‌های خیس حکایت از آن داشت که عاملان جنایت پس از قتل آنها را شسته اند تا رد و سرنخ‌های این جنایات را از بین ببرند.

در تحقیقات از اهالی خانه ، مادر امیر به پلیس گفت که روز حادثه زمانی که به خانه آمده با فرش‌های خونین مواجه شده و آنها را شسته است. از طرفی امیر از ناحیه شانه و سر و صورت دچار سوختگی شده بود.”

دو جسد

سرهنگ دالوند ادامه می دهد:” با صحبت‌های زن میانسال احتمال جنایت در خانه قوت گرفت. با این احتمال کارآگاهان به بررسی‌های خود ادامه دادند تا اینکه در اطراف شهر و داخل مزرعه گندم، کارآگاهان متوجه فرش قرمز رنگی شدند.

از آنجایی که کنار فرش قرمز رنگ، گودالی حفر و سپس پر شده بود و علایم حفاری به وضوح دیده می شد، به حفاری محل پرداختند. در حفاری از مزرعه کشاورزی دو جسد که متعلق به مرد جوان و پسر جوانی بود کشف شد، قربانیان پرونده لباس‌های راحتی به تن داشتند. در معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ اصابت جسمی سنگین به سر اعلام شد. اجساد به دستور بازپرس ویژه قتل برای تعیین علت تامه مرگ و شناسایی هویت به پزشکی‌قانونی انتقال داده شد و باتوجه به آنکه احتمال داده می‌شد اجساد متعلق به کیوان و برادرزاده اش است از خانواده آنها خواسته شد تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند. با شناسایی هویت اجساد از سوی خانواده قربانیان راز ناپدید شدن کیوان و حامد برملا شد. با دستگیری ۵ متهم در این پرونده تحقیقات در رابطه با نحوه جنایت ادامه دارد و باتوجه به بدهی میلیونی که متهم اصلی این پرونده به کیوان داشته، انگیزه این جنایت مسایل مالی و بدهی امیر مشخص شد.”

 

نظرات  (۱)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی